Αρχική Σελίδα Νέα & Ανακοινώσεις Εκπαιδευτική Επίσκεψη της Β΄ και Γ΄ Τάξης του Τομέα Πληροφορικής στο Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου
Κορυφή
Την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου μαθητές της Β΄ και Γ’ Τάξεως του τομέα Πληροφορικής του σχολείου μας επισκέφτηκαν την Παλαιά Πόλη της Ρόδου στο πλαίσιο εργασίας τους με τίτλο «Το παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου μέσα από ένα Εικονικό τρισδιάστατο μουσείο». Τους μαθητές και τις μαθήτριες συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής Κοκκάρη Σταματία και Ζησοπούλου Αναστασία.
Στην περίφημη Οδό των Ιπποτών και στους χώρους του παλατιού του Μεγάλου Μαγίστρου οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να ξεναγηθούν από τον ξεναγό κο. Σαλαχούρη Δημήτριο του Σωματείου Διπλωματούχων Ξεναγών Ρόδου.
Οι μαθητές περιηγήθηκαν στην Οδό των Ιπποτών που ξεκινά από το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου και καταλήγει στα ανατολικά της Πόλης και επισκέφτηκαν τα καταλύματα των περισσότερων «γλωσσών» –των εθνικών ομάδων που συγκροτούσαν το Τάγμα των Ιπποτών του Αγίου Ιωάννη.
Οι μαθητές στους χώρους του μουσείου θαύμασαν από κοντά, επιλεγμένα αντικείμενα του παλατιού και με τη συνοδεία του ξεναγού παρατήρησαν δυσδιάκριτες λεπτομέρειές τους και συζήτησαν για την ποικίλη σημασία τους. Επίσης, ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στα εκπληκτικά ψηφιδωτά που κοσμούν το δάπεδο και έχουν έρθει από το νησί της Κω.
Ξεναγήθηκαν στην αίθουσα με το άγαλμα του Λαοκόωντα, στις αίθουσες με τα κιονόκρανα, με τα δελφίνια, των εννέα μουσών και εκείνη με το ψηφιδωτό της Μέδουσας. Εκπληκτικοί χώροι που εκτός των άλλων φιλοξενούν και μοναδικά έπιπλα του 16ου και 17ου αιώνα. Ιδιαίτερη εντύπωση έκανε η αίθουσα με τις στολές των Μεγάλων Μαγίστρων που έζησαν στο Παλάτι.
Στόχος της επίσκεψης ήταν τόσο η συλλογή γνώσεων, όσο και η συλλογή φωτογραφικού υλικού, που θα αναρτηθούν στο τρισδιάστατο ψηφιακό μουσείο που κατασκευάστηκε από τους ίδιους τους μαθητές.
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί ευχαριστούν το Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών Ρόδου και ιδιαίτερα τον κο. Σαλαχούρη Δημήτριο, ο οποίος αφιλοκερδώς προσφέρθηκε να τους ξεναγήσει. Οι γνώσεις που παρείχε ήταν πολύτιμες και κέντρισε το ενδιαφέρον των παιδιών.