Κορυφή

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Ώρα για σχολείο! Ώρα για σχολείο! Ώρα για σχολείο!

line

Άξονας Σχέσεις Σχολείου Οικογένειας

Οι δράσεις που υλοποιήθηκαν στον άξονα αυτό ήταν τέσσερις.

Συγκεκριμένα,

1) Συναντήσεις με την ψυχολόγο του σχολείου (Θεματολογία: “μεταβατική περίοδος της εφηβείας – ενίσχυση σχέσεων γονέων - παιδιών”)

Ενημερωθείτε πιο αναλυτικά για τη δράση

2) Διαδικτυακή ομιλία με διατροφολόγο (“Υγιή παιδιά, Υγιές Μέλλον – Διατροφή στην Εφηβεία”)

Ενημερωθείτε πιο αναλυτικά για τη δράση

3) Πρόσκληση γονέων και κηδεμόνων για ενημέρωση του προγράμματος δράσεων καθώς και διεξαγωγή εκλογών για την ανάδειξη Δ.Σ. Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και ενημέρωση για τους τομείς – ειδικότητες του σχολείου καθώς και προοπτικές των αποφοίτων μας.

Οι δράσεις του εν λόγω άξονα πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία και αρκετά μεγάλο ποσοστό συμμετοχής των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ανατροφοδότηση των δράσεων μας ενθάρρυναν για τη συνέχιση αυτών καθώς και ανέδειξε την αποτελεσματικότητά τους.

 

line2

Άξονας Διασύνδεση Σχολείου με την κοινότητα

Στο πλαίσιο της διασύνδεσης του σχολείου με την κοινότητα, κατά την τρέχουσα χρονιά έγιναν αρκετές δράσεις κυρίως προς την κατεύθυνση σύνδεσης του σχολείου με περιβαλλοντικούς και άλλους κοινωνικούς φορείς.

1) Μια από τις πρώτες δράσεις που υλοποιήθηκαν ήταν αυτή με το Κέντρο Πρόληψης κατά των Εξαρτήσεων και της Προαγωγής της Υγείας «ΔΙΟΔΟΣ». Η δράση που προγραμματίστηκε με το φορέα αφορούσε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που έγινε από τους ψυχολόγους και τους κοινωνικούς λειτουργού, σχετικά με ζητήματα έμφυλων διακρίσεων και αποδοχής της διαφορετικότητας. Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε σε τρεις δίωρες επισκέψεις της ομάδας στο σχολείο μας κατά την 03, 17 και 29 Μαρτίου.

Ενημερωθείτε πιο αναλυτικά για τη δράση

 

2) Επίσης, πραγματοποιήθηκε μια δοκιμαστική χρήση - συνεργασία με την πλατφόρμα «tipping point», που φέρνει σε επαφή μαθητές με επαγγελματίες για την καλύτερη ενημέρωση των πρώτων σε ζητήματα επαγγελματικού προσανατολισμού. Η εγγραφή και συμμετοχή στην πλατφόρμα, δίνει τη δυνατότητα στο σχολείο ολοκληρωμένης συνεργασίας κατά την επόμενη σχολική χρονιά. 

Ενημερωθείτε πιο αναλυτικά για τη δράση

 

3) Αναφορικά με την συνεργασία του σχολείου με φορείς που εμπλέκονται στον επαγγελματικό προσανατολισμό έγιναν διαδικτυακές και δια ζώσης δράσεις (επαγγελματίες τουρισμού («Ημέρα Καριέρας Ομίλου Εσπέρια», ΑΣΤΕΡ), οικονομικοί φορείς, επαγγελματίες διατροφής) που συμβάλλουν στην εμπέδωση τις σχέσεις του σχολείου με τους ανωτέρω φορείς.

Ενημερωθείτε πιο αναλυτικά για τη δράση

 

4) Στην κατεύθυνση ενίσχυσης των δεσμών του σχολείου με περιβαλλοντικούς φορείς, υπήρξε συνεργασία με το Κ.Ε.Π.Ε.Α Πεταλούδων για την οργάνωση εκπαιδευτικών περιβαλλοντικών δράσεων τόσο στις εγκαταστάσεις του κέντρου, όσο και στο σχολείο. Κάποιες από τις δράσεις αυτές πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο εκπαιδευτικού περιβαλλοντικού προγράμματος που έκανε το σχολείο κατά το δεύτερο τετράμηνο

Ενημερωθείτε πιο αναλυτικά για τη δράση

 

5)Το σχολείο έχει, ακόμη, εποικοδομητική συνεργασία με τον Δήμο και τη Σχολική Επιτροπή της οποίας μάλιστα είναι και μέλος ο Διευθυντής του σχολείου. Η έλλειψη χώρου εκδηλώσεων στο σχολείο έχει οδηγήσει σε πολλές περιπτώσεις στη συνεργασία του σχολείου με την τοπική κοινότητα, με την παραχώρηση από την κοινότητα Παραδεισίου και από τον πολιτιστικό σύλλογο νέων του χωριού “Ωρίανας”, κατά τους εορτασμούς της 7ης και 25ης Μαρτίου,  χώρων εκδηλώσεων- παραστάσεων στους οποίους και πραγματοποιήθηκαν οι εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε το σχολείο με την συμμετοχή και των ιθυνόντων από μέρους της κοινότητας. 

Ενημερωθείτε για την εκδήλωση της 7ης Μαρτίου

Ενημερωθείτε για την εκδήλωση της 25ης Μαρτίου

 

line3

Άξονας Συμμετοχή των Εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές Δράσεις

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών του σχολείου στις παρακάτω επιμορφώσεις:
1) Η πρώτη προγραμματισμένη δράση έγινε στις 4 Φεβρουαρίου 2022 απο ψυχολόγο, με θέμα το bullying και τρόπους αντιμετώπισης του από τους εκπαιδευτικούς, ώστε να μειωθούν και να εξαλειφθούν τα φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού εν τη γενέσει τους, όσο αυτό είναι εφικτό.

Ενημερωθείτε πιο αναλυτικά για τη δράση
2) Η δεύτερη δράση έγινε στις 11 Μαϊου 2022 με θέμα Πρώτες βοήθειες από κλιμάκιο του ΕΚΑΒ το οποίο παρακολούθησαν και μαθητές.

Ενημερωθείτε πιο αναλυτικά για τη δράση
3) Η τρίτη δράση έγινε στις 12 Μαίου 2022 στο χώρο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ρόδου με θέμα τρόποι αντιμετώπισης πυρκαγιών και μέτρα προστασίας από σεισμούς.

Ενημερωθείτε πιο αναλυτικά για τη δράση

Το site του ΕΠΑΛ ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΟΥ ξεκίνησε να δημοσιεύεται στο διαδίκτυο τον Οκτώβριο του 2015 και από τότε συνεχώς καταβάλλεται προσπάθεια να ενημερώνεται ως προς το περιεχόμενο και να αναβαθμίζεται αισθητικά. Το παρόν site έχει δημιουργηθεί με το Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS) ανοιχτού κώδικα Joomla 2.5.

Στόχος του είναι να αποτελέσει μια ωφέλιμη και εποικοδομητική ηλεκτρονική πύλη επικοινωνίας με κάθε ενδιαφερόμενο επισκέπτη.

Πιο συγκεκριμένα το site δομήθηκε έχοντας ως επιμέρους στόχους:

Μαθητές, Γονείς και Εκπαιδευτικοί να μπορούν να βρουν πληροφορίες που αφορούν το Σχολείο (Ιστορία, Υποδομές, Προσωπικό, Δραστηριότητες, Εκπαιδευτικά Προγράμματα, Διακρίσεις κτλ.) πριν, κατά τη διάρκεια και αφότου φοιτήσουν ή εργαστούν σε αυτό, έχοντας πρόσβαση σε πλούσιο πληροφοριακό και αρχειακό υλικό (κείμενα, εικόνες, βίντεο κτλ).

Για να επιτύχουμε τους παραπάνω στόχους, δόθηκε μεγάλο βάρος στην απλότητα, στη λειτουργικότητα της πλοήγησης και στην αλληλεπίδραση με το χρήστη. Επιπρόσθετα, διαρκώς προσπαθούμε να είναι on line ένα site τεχνικά άρτιο και αισθητικά ελκυστικό. 

 

                                                              Ανάπτυξη και Διαχείριση Ιστοσελίδας,

                                                                     Ζησοπούλου Αναστασία ΠΕ19

Γονική Συγκατάθεση

Για την ανάρτηση στον ιστότοπό μας, φωτογραφιών και βίντεο στα οποία εμφανίζονται μαθητές, έχει δοθεί σε κατάλληλο έντυπο, ενυπόγραφη γονική συγκατάθεση, με την προϋπόθεση ότι δεν θίγονται προσωπικά δεδομένα, όπως κάθε πληροφορία που αναφέρεται στον μαθητή, για παράδειγμα το όνομα, τη διεύθυνση της οικίας, το τηλέφωνο επικοινωνίας (σταθερό ή κινητό), τα ενδιαφέροντα, επιδόσεις στο σχολείο, κ.ο.κ. σύμφωνα και με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Επιπλέον, οι φωτογραφίες που δημοσιεύονται είναι μακρινές και ομαδικές ώστε να μην φαίνονται καθαρά τα πρόσωπα των παιδιών.

Αγαπητοί γονείς, αγαπητοί φίλοι,

σας καλωσορίζουμε στον δικτυακό τόπο του σχολείου μας.

Το ξεκίνημα κάθε νέας σχολικής χρονιάς χαρακτηρίζεται από ένα αίσθημα αισιοδοξίας καθώς επίσης και από την πεποίθηση ότι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα σε σχέση με τη σχολική χρονιά που πέρασε. Σηματοδοτεί μια νέα αφετηρία στη ζωή μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών, που δεν μπορεί παρά να είναι ελπιδοφόρα.

Στόχος του σχολείου μας είναι να παρέχει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους μαθητές ώστε να οικοδομούν στέρεα μορφωτικά θεμέλια που στηρίζονται στις εμπειρίες τους, στη θετική στάση απέναντι στη μάθηση, τη συμμετοχή, τη συνεργασία, την αλληλεπίδραση μεταξύ μαθητών- εκπαιδευτικών.

Η νέα σχολική χρονιά βρίσκει το σχολείο μας ανακαινισμένο και σαφώς καλύτερα εξοπλισμένο, ώστε να παρέχει στους μαθητές ένα ευχάριστο, ασφαλές περιβάλλον, όπου η μαθησιακή διαδικασία θα επιτελείται απρόσκοπτα και πολυπρισματικά / πλουραλιστικά .

Είμαι σίγουρη ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί, παλαιότεροι και νέοι, με την υπευθυνότητα που τους διακρίνει, θα εργασθούν για την επίτευξη των εκπαιδευτικών και παιδαγωγικών στόχων.

Τέλος, οραματιζόμαστε και επιδιώκουμε ένα σχολείο δημοκρατικό και δημιουργικό, ανοιχτό σε όλους, ένα σχολείο ίσων ευκαιριών, ευέλικτο και ικανό να προσαρμόζεται ανταγωνιστικά στις αλλαγές, όπου όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, εκπαιδευτικοί, μαθητές/τριες και γονείς συστρατεύονται και αρμονικά συμπορεύονται στον κοινό αγώνα για μια ολοκληρωμένη παιδεία.


 

ΕΠΑΛ ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΟΥ, 18/10/2023

H Διευθύντρια

Ατσίδη Ελπίδα,

Φιλόλογος, ΠΕ02

 

Καθορισμός των «Γραπτώς Εξεταζόμενων» μαθημάτων στις προαγωγικές εξετάσεις της Α’ τάξης των ΕΠΑ.Λ. και των Λυκείων των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, της εξεταστέας ύλης και του τρόπου αξιολόγησης αυτών κατά το σχολικό έτος 2021-2022, βάσει του άρθρου 9 του ν. 4692/2020 (Α’ 111).

sq ΦΕΚ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Καθορισμός των «Γραπτώς Εξεταζόμενων» μαθημάτων στις προαγωγικές εξετάσεις της B’ τάξης των ΕΠΑ.Λ. και των Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, της εξεταστέας ύλης και του τρόπου αξιολόγησης αυτών κατά το σχολικό έτος 2022 - 23, βάσει του άρθρου 9 του ν. 4692/2020 (Α’ 111).  

sq ΦΕΚ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

iliodigies2022

sq Κάλυψη διδακτικών κενών στα Επαγγελματικά Λύκεια

 

sq Οδηγίες διδασκαλίας/διαχείρισης της ύλης

 

sq Διδακτέα Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων Γενικής Παιδείας των Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξεων

 

sq Διδακτέα Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων Επαγγελματικής Κατεύθυνσης Προσανατολιστικού χαρακτήρα της Α ́ τάξης των Π.ΕΠΑ.Λ.

 

sq Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων Προσανατολισμού της Α ́ τάξης ΕΠΑ.Λ.

 

sq Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών ως μάθημα Γενικής Παιδείας και ως μάθημα Τομέα και Ειδικότητας των ΕΠΑ.Λ.

 

sq Ύλη και οδηγίες διδασκαλίας των Τεχνολογικών-Επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Πληροφορικής της Β ́ τάξης ΕΠΑ.Λ. και των μαθημάτων ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Πληροφορικής της Γ ́ τάξης ΕΠΑ.Λ.

iliodigies2023

 

sq Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων Προσανατολισμού της Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. σχ. έτους 2022-2023

 

sq Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα Επιλογής «Αρχές Οικονομίας» της Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ., τα Τεχνολογικά-Επαγγελματικά μαθήματα του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας της Β΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. και τα μαθήματα ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας της Γ΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. για το σχ. έτος 2022-23

 

sq Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων Γενικής Παιδείας των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. σχ. έτους 2022-2023

 

sq Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Επιλογής «Γεωπονία και Αειφόρος Ανάπτυξη» της Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ., των Τεχνολογικών-Επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος της Β΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. και των μαθημάτων ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα της Γ΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. σχ. έτους 2022-2023

 

sq Ύλη και οδηγίες διδασκαλίας των Τεχνολογικών-Επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Πληροφορικής της Β΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. και των μαθημάτων ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Πληροφορικής της Γ΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2022-23

 

sq Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα Επιλογής «Αρχές Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικής» της Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ., τα Τεχνολογικά - Επαγγελματικά μαθήματα της Β΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού και τα μαθήματα ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού της Γ' τάξης ΕΠΑ.Λ. για το σχ. έτος 2022-2023

 

sq Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Επιλογής «Αγωγή Υγείας» της Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ., των Τεχνολογικών-Επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας της Β΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. και των μαθημάτων ειδικότητας των Eιδικοτήτων του Τομέα Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας της Γ΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. σχ. έτους 2022-2023

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε την προσφορά του πρακτορείου που επιλέχθηκε για την πραγματοποίηση της εκπαιδευτικής εκδρομής της Γ΄Λυκείου.

 

ΠΡΟΣΦΟΡΑ

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ-ΔΗΛΩΣΗΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ έτους 2021

Αγαπητοί μας μαθητές, παρακάτω μπορείτε να έχετε πρόσβαση στην αίτηση - υπεύθυνη δήλωση για τις φετινές Πανελλήνιες Εξετάσεις καθώς και στις οδηγίες συμπλήρωσής της.

Οι υποψήφιοι μαθητές που επιθυμούν συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση πρέπει να υποβάλλουν - αποστέλλουν με e-mail την παρούσα Αίτηση-Δήλωση στο Λύκειό τους, από την 25η Νοεμβρίου 2020 εως και την 30η Νοεμβρίου του 2020.

rq Οδηγίες - Προϋποθέσεις για τη συμπλήρωση της Αίτησης 2021

rq Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση ΕΠΑ.Λ 2021

Μία προσπάθεια του σχολείου μας, που οργανώθηκε για να προσφέρει συμπαράσταση σε ανθρώπους με κινητικά προβλήματα.

anakiklosi

Το σχολείο μας για δεύτερη συνεχή χρονιά συμμετέχει στη συλλογή πλαστικών καπακιών.

Στόχος όλων μας είναι να συγκεντρώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα καπάκια και με αυτόν τον τρόπο να βοηθήσουμε άτομα που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα αγοράζοντας αναπηρικά αμαξίδια και άλλα ιατρικά βοηθήματα.

Για να μπορέσουμε να πάρουμε ένα αναπηρικό αμαξίδιο πρέπει να μαζέψουμε συνολικά έναν τόνο καπάκια, που ισοδυναμεί με περίπου 540.000 κομμάτια! Για ένα μόνο κιλό χρειάζονται 540 καπάκια! Για κάθε έναν τόνο καπάκια η εταιρία ανακύκλωσης αποζημιώνει με το ποσό των 180 ευρώ.

Οι τιμές των αναπηρικών αμαξιδίων αρχίζουν από τα 120 ευρώ και μπορεί να φτάσουν ακόμη και τα 3.000 ευρώ. Με τα 180 ευρώ μπορούμε να αγοράσουμε ένα αμαξίδιο μεσαίας κατηγορίας. Φυσικά η απαιτούμενη ποσότητα αυξάνεται όταν πρόκειται για ηλεκτροκίνητο αμαξίδιο. Εκείνο που πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι για το συγκεκριμένο σκοπό συλλέγονται μόνο όλων των ειδών τα πλαστικά καπάκια, από νερά, αναψυκτικά, γάλατα, χυμούς, μαρκαδόρους, απορρυπαντικά κ.α.

Γι΄αυτό ΜΗΝ ΤΑ ΠΕΤΑΤΕ, ΦΕΡΤΕ ΤΑ ΜΑΣ

action logo

logo es l2s

Τράπεζα Θεμάτων

Τράπεζα Θεμάτων Α΄ & Β΄ΕΠΑΛ

Ημερολόγιο Νέων

May 2024
Mo Tu We Th Fr Sa Su
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Ομάδα Φωτογραφίας

photo log

Νέα του Υπουργείου

8ος Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός Ταινιών Μικρού Μήκους 2018

award 8osd

Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία

dsv

Πρόγραμμα Εκπ/κής Υποστήριξης

logo espa

Σύνδεση διαχειριστή

Στοιχεία Επικοινωνίας

ΕΠΑ.Λ ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΟΥ
Νικολάου Πλαστήρα, Παραδείσι Ρόδου
Τ.Κ.: 85106
 Τηλ:   (+30) 22410 81460
           (+30) 22410 98124
           (+30) 22413 63765
  Email:  mail@epal-parad.dod.sch.gr

Copyright © 2024 ΕΠΑΛ ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΟΥ. Ανάπτυξη & Διαχείριση Ιστοσελίδας: Ζησοπούλου Αναστασία (ΠΕ19). All Rights Reserved.